علت خاموش و روشن شدن پشت سر هم تلفن همراه و راهکار مناسب آن

علت خاموش و روشن شدن پشت سر هم تلفن همراه و راهکار مناسب آن

آیا تلفن همراه شما همچنان خاموش و روشن میشود؟ در این حالت، تقریبا هیچ کاری نمی توان با تلفن همراه انجام داد. اما دلیل خاموش و روشن شدن گوشی یکی پس از دیگری چیست؟ آیا این نشانه ای از خراب شدن قطعات داخلی تلفن همراه است؟ مشکلات نرم افزاری تا چه حد در این وضعیت موثر هستند؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟ آیا باید باتری را تعویض کرد؟

خاموش و روشن کردن مکرر گوشی گاهی اوقات به مشکلات نرم افزاری مربوط می شود و گاهی اوقات نشان دهنده مشکل یا آسیب به قطعات سخت افزاری است.

 علت خاموش و روشن شدن پشت سر هم گوشی

عوامل مختلفی باعث می شوند گوشی هوشمند به صورت لحظه ای خاموش و روشن شود. گاهی اوقات فرکانس پردازنده بیش از حد بالا است و دستگاه به طور خودکار در طول عملیات خاموش می شود تا از آن محافظت کند. نصب یک برنامه مشکوک می تواند سیستم امنیتی را حساس کرده و باعث خاموش و روشن شدن گوشی شود. یکی دیگر از دلایل خاموش و روشن شدن گوشی، تعویض باتری است که به دلیل ضربه به گوشی یا لرزش ناگهانی آن اتفاق می افتد.

پر کردن حافظه داخلی گوشی، نصب نرم افزارهای مخرب، نصب برنامه های ناسازگار با سیستم عامل و حذف فایل های کاربردی مربوط به سیستم نیز از دلایل خاموش و روشن کردن نرم افزارهای موبایل هستند.

راه حل هایی برای حل مشکل راه اندازی مجدد تلفن همراه.

  حل مشکل راه اندازی مجدد تلفن همراه

پاک کردن بدافزارهای نصب شده روی گوشی

ویروسی شدن تلفن های همراه و معرفی بدافزارها نیز می تواند با اختلال در عملکرد گوشی باعث خاموش و روشن شدن گوشی شود. برای حل این مشکل بهتر است یک آنتی ویروس قوی نصب کنید و دستگاه را با آن اسکن کنید، این عوامل مخرب را از گوشی پاک کنید و این مشکل را حل کنید.

خالی کردن حافظه کش

یکی از اقدامات موثر هنگام خاموش و روشن کردن گوشی یکی پس از دیگری خالی کردن حافظه کش است. گاهی اوقات مشکل نرم افزاری و سخت افزاری وجود ندارد و تنها به دلیل پر بودن حافظه گوشی خاموش می شود. این مشکل باعث می شود دستگاه حافظه کافی برای اجرای برنامه های مختلف را نداشته باشد و به طور خودکار خاموش و روشن شود.

دستگاه را در حالت ASR بوت کنید

یکی از بهترین راه ها برای خلاص شدن از مشکل خاموش و روشن شدن مداوم گوشی، بوت کردن دستگاه در حالت ASR است. البته با انجام این کار، تمام داده ها و تنظیمات تلفن همراه حذف خواهند شد. همچنین، می توان از این روش در گوشی های قدیمی استفاده کرد؛ زیرا باید باتری را خارج و پس از ۳۰ ثانیه مجددا آن را ریستارت کنید. پس از این کار باید گوشی را در حالت ASR بوت کنید.

ریست فکتوری گوشی

 ریست فکتوری گوشی

اگر موفق به حل مشکل خاموش و روشن شدن گوشی با هر یک از روش های ذکر شده نشدید، باید دستگاه را ریست کارخانه ای کنید. معمولا در منوی تنظیمات برنده ای مختلف گوشی ها، گزینه ای برای تنظیم مجدد تنظیمات دستگاه به حالت کارخانه وجود دارد. لطفا توجه داشته باشید که با ریست کارخانه ای تلفن همراه، تمام اطلاعات و تنظیمات آن حذف خواهد شد؛ بنابراین پشتیبان گیری را فراموش نکنید.

 

۰ لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
خبررسانی حرفه‌ای در زمینه تجارت الکترونیک
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
مدل‌های آیفون 14 دارای رم 6 گیگابایتی خواهند بود
در نسل جدید گرافیک های AMD ظرفیت کش آن دو برابر بیشتر می‌شود
نگاهی به مانیتور جدید ViewFinity S8 سامسونگ‎‎
همه آنچه در مورد بزرگترین تلسکوپ رادیویی جهان می دانیم
هوش مصنوعی جدید گوگل می تواند تنها با یک عکس ویدیوی کوتاه بسازد
گوگل نتایج جستجوی خود را با نمایش ندادن محتوای غیر اصلی بهبود می بخشد
قابلیت مشاهده استاتوس‌ در صفحه چت واتساپ اضافه شد
علت خاموش و روشن شدن پشت سر هم تلفن همراه و راهکار مناسب آن
آمازون قرار است سرویس جدیدی مانند تیک تاک راه اندازی کند
بررسی لپ تاپ گو ۲ مایکروسافت جمع و جور و کارآمد
آرشیو مطالب
پیوند ها
پورتال دیجیتال گیل اسکای
فروشگاه اینترنتی توسط افرامکس
طراح قالب : عرفـــ ـــان